دانشگاه پیام نور بیجار

دانشگاه پیام نور بیجار

دانشگاه پیام نور بیجار

دانشگاه پیام نور بیجار

خبر فوری

Breaking news خبر فوری                     

یه خبر از ایسنای سنندج در مورد پیام نور بیجار  گرفتم،حیفم اومد که اونو تو وبلاگ نزنم.خبر زیر را حتما بخوانید.

طی 20 سال آینده به بهترین دانشگاه منطقه تبدیل خواهیم شد.

خانم الهی،رییس دانشگاه پیام نور بیجار با اعلام این خبر به خبرنگار ایسنا افزود:طی 20 سال آینده رشته های این دانشگاه از 12 رشته به 36 رشته و تعداد دانشجویان از 2 هزار نفر به 20 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

وی همچنین گفت:در سال تحصیلی جدید 10 رشته فنی مهندسی از جمله : مهندسی صنایع،عمران،کشاورزی،برق و... به رشته های موجود اضافه خواهد شد.

وی در ادامه از تخصیص 20 میلیارد تومان به صندوق دانشگاه توسط وزارت علوم خبر داد وتصریح کرد: این اعتبارات برای آغاز فازهای 3و4و5 دانشگاه تخصیص یافته که شامل :سالن ورزشی،زمین فوتبال،سلف سرویس و... است و پیش بینی میشود تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

این مقام مسول همچنین تاکید کرد:با روی کار آمدن دولت جدید توجه ویژه ای به این دانشگاه صورت گرفته که یک نمونه از اقدامات دولت جدید برابر شدن سرانه دانشجویی دانشجویان این دانشگاه با دانشگاههای دولتی است و اعتبار این طرح نیز در اختیار وزارت علوم قرار گرفته است.

وی همچنین از احداث تله کابین و مجتمع تفریحی حلوایی در کوه نزدیکی دانشگاه خبر داد و گفت: این اقدام برای جذب توریست و همچنین دانشجویان خارجی صورت گرفته و امید است این اقدام به جذب دانشجویان خارجی از کشورهای حاشیه خلیج فارس در این دانشگاه کمک کند.

خانم الهی در پایان خاطر نشان کرد:همه این خبرهایی که گفتم دروغ 13 بدر است و اینارو گفتم که تا کمی بخندیم.رییس

 

دوستان عزیز اگر میخواهید مطالب این وبلاگ هر روز بهتر شود نظرتان را راجع به این مطلب در قسمت نظر خواهی بگویید

با تشکر،مدیریت وبلاگ:گوزل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد